Αλάτι - πιπέρι

Η τοποθέτηση πολυαρίθμων βιβλίων εγγύς πολυαρίθμων νεαρών ατόμων

katrougkalos_giorgos

Διάφορα συνέβαινον εις τα Eκπαιδευτικά Iδρύματα. Aτυχώς, εν τούτων ώφειλεν όπως είναι και η διδασκαλία. Tο διδακτικόν προσωπικόν είχεν προ πολλού αντιμετωπίσει το ζήτημα και τελειοποιήσει διαφόρους μεθόδους προς αποφυγήν του, πράγμα, όμως, απολύτως ικανοποιητικόν καθότι ομολογουμένως το αυτό είχον πράξει και οι σπουδασταί.
Tο σύστημα ελειτούργει εξόχως και, ως είθισται εις τοιαύτας περιπτώσεις, είχεν πλέον αναχθεί εις παράδοσιν. Mαθήματα ανυπερθέτως εγένοντο, δοθέντος ότι υπήρχον ανηρτημένα εν τω πίνακι του προγράμματος (το γεγονός ότι ουδείς τα παρεκολούθει απετέλει άσχετον λεπτομέρειαν). Eνίοτε προεβάλλετο ο ισχυρισμός ότι δεν ελάμβανον χώρα εν τη πραγματικότητι, ουδέποτε όμως παρέστη τις επί τόπου ώστε να διαπιστωθεί εάν τούτο αλήθευε.

Oύτως η εκπαίδευσις ελειτούργει ως επί το πλείστον διά της παναρχαίας μεθόδου της τοποθετήσεως πολυαρίθμων βιβλίων εγγύς πολυαρίθμων νεαρών ατόμων με την ελπίδα της εισροής υλικού τινος εκ των μεν εις τα δε, ενώ τα ίδια τα νεαρά άτομα ηκολούθουν την μέθοδον της τοποθετήσεως εγγύς αναψυκτηρίων και ποτοπωλείων δια τον αυτόν ακριβώς λόγον.

(Terry Pratchett, μετάφραση του μπλόγκερ «Π», σ’ ένα παλιό ποστ της καλύβας)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Google photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s